Stäng kontakt

Kontakta oss

Vi ringer upp dig!

Ett webbaserat affärssystem som passar små- och medelstora företag

  • Vill du komma åt ditt arbete var du än befinner dig?
  • Molnbaserat webbsystem kräver inga installationer.
  • Du slipper dyra licens- och programkostnader.

Kontakta oss

24SevenOffice är ett webbaserat affärssystem som passar små- och medelstora företag

Bra kommunikation är nyckeln till ett företag som fungerar smidigt. Gör verksamheten det finns det plats för att växa och utvecklas. Som företagare har du som uppgift att identifiera hur ni inom verksamheten gör detta på bästa sätt.

Webbaserade affärssystem förenklar företagets kommunikation avsevärt och gör att ni kan arbeta på ett mer effektivt vis. Det sparar i sin tur tid på administration, som istället kan användas till det ni gör bäst.

Vi erbjuder ett system från 24Sevenoffice som är både enkelt och kostnadseffektivt. Det är ett populärt val på marknaden och är ett tryggt alternativ för alla kunder.

24SevenOffice är Europas ledande leverantör av integrerade affärssystem på internet
(Software as a Service – SaaS). Företagets affärssystemslösning passar både små och
medelstora bolag och anpassas enkelt efter dina behov. Webbaserade affärssystem är framtidens lösning för progressiva företag.

Fördelar med ett webbaserat affärssystem

  • Då tjänsten är molnbaserad slipper ni servrar som tar plats och kräver underhåll. Det innebär också att ni kan nå systemet oavsett vart ni befinner er.
  • Ni slipper dyra licenser och en stor investering vilket gör det till ett kostnadseffektivt val för såväl småföretag som större.
  • Ett webbaserat affärssystem kräver inga installationer utan kan användas omgående.
  • Snabb support vid behov. Ibland uppkommer frågor och vi finns naturligtvis tillgängliga för att hjälpa till.

Skalbarhet

Systemet är uppbyggt i moduler som enkelt kan skalas upp eller skalas ner efter behov. Det är helt enkelt ett system som kan utvecklas tillsammans med företag, allt eftersom det växer. I centrum står en CRM-modul, som med fördel kan utökas med moduler för exempelvis;

  • Mail. Ett enkelt sätt att kommunicera med såväl kunder som andra medarbetare.
  • Möten. Smidigare möteshantering där alla medarbetare kan få en god överblick över sin arbetsdag.
  • Ekonomi. Smarta sätt att hantera allt från budget till löneförhandlingar.
  • Kommunikation. Enkel kommunikation mellan medarbetare sparar både tid och pengar.
  • Fakturor. Ta hand om fakturorna i ett och samma system. Dessutom med möjlighet att ge medarbetare behörighet allt eftersom de behöver den.
  • Bokföring. Ett tydligt bokföringssystem för enkel översikt och minskad risk för kostsamma missar. Självklart kommer även denna modul med möjligheten att tilldela behörighet till de som berörs.

Vi på ITO Nordic har använt 24sevenoffice.com sedan i mars 2008 och använder i stort sett alla moduler i vårt dagliga arbete. Genom att implementera systemet har vi gjort en besparing på cirka 500 000 kronor och vi kan varmt rekommendera det.

Vill du ha råd kring rätt alternativ och moduler för just ditt företags webbaserade affärssystem så hjälper självklart en av våra kunniga medarbetare till med allt du behöver veta.

Vi hjälper er

Vill ni veta hur ett system från 24sevenoffice.com kan hjälpa ert företag att göra besparingar och arbeta mer effektivt? Kontakta oss på ITO Nordic för mer information, redan idag. Du kommer inte att ångra dig.

Är du intresserad?

CASE – Väsby Promotion

Logo - Väsby Promotion

Läs mer här

Finansiering

Förutom försäljning av dokument och IT-lösningar, hårdvara, mjukvara och tjänster erbjuder även ITO
Nordic kundanpassade finansieringslösningar. Finansieringsinformation

×
Är du intresserad?
×

Finansiering

Förutom försäljning av IT-lösningar, hårdvara, mjukvara och övriga tjänster erbjuder ITO
Nordic även kundanpassade finansieringslösningar. Detta för att kunna nå målet 100 %nöjda kunder, och för att det är viktigt att alla delar inom en affärsuppgörelse kan hanterassnabbt och smidigt.

De viktigaste argumenten för att hyra

Ett avtal som bland annat täcker kapital, service, försäkring, leverans, installation – det vill säga alla delar i en affärsuppgörelse.

Administrativa fördelar

En kontaktperson och en faktura som visar all kontraktsinformation efter kundens egna önskemål. Detta minimerar antalet fakturor.

Den tekniska utvecklingen

Större möjlighet att uppgradera/byta utrustning under avtalstiden.

Låg kapitalbindning

Bibehållen likviditet och soliditet.
Påverkar inte företagets checkkredit eller banklån.

Idag går ca 90 % av ITO Nordics försäljning via finansieringslösningar. Av dessa väljer 85 % av kunderna operationellt hyresupplägg, medan 15 % väljer ren leasing.